oonambirnambir Selam kızlar, canım sıkılıyordu netten açtım halay, cida ne varsa kızımla oynadık baya Bi oynadım yani 😂 şuan iyiyim içimin yağları eridi resmen 🤣🤣
NNSKA Bazen böyle enerji patlamaları oluyor ve böyle durumlarda insan kendisini deşarj edebilmeli çok iyi yapmışsın ama ani hareketlerden biraz kaçın olur mu çok sarsma kendini de bebeğini de enerjin hep olsun çok sevindim adına🥰🥰
oonambirnambir NNSKA evet bugün inanılmaz bir enerjim vardı hiç bir yerim ağrımıyordu sanırım ordan geldi enerji yoksa yapamazdım, gerçekten insan arada da olsa böyle enerji patlaması yaşamalı 🤭☺️