Meral_63 22 haftalık hamileyim Kızlar dün gece sol tarafima uyumuştu bi kendimi çevirdiğimde öyle sert sancı mi desem bilmiyorum öyle bişey oldu ki çok ağırdı sağ kasigim bebeğim de sağ tarafta bütün gücüyle sanki biri basıyor gibi oldu böyle olan var mı
Bmelekkk Bende bazen yataktan kalkarken falan oluyor hızlı da dönüp kalkmiyorum aslında ama sağ tarafıma acı saplaniyor sonra geçiyor , 35 haftaligim 20 li haftalardan beri ara sıra oluyor bazen yataktan dönüp kalkarken falan
Meral_63 Bmelekkk Evet öyle bi acı ilk kez hisetim 🙃bide gece hareket eder hanım efendi gündüzleri yoğun galiba 🤣 akşam bi oraya bi burya kayıyor yavaş yavaş hissediyorum artık 🥺 çok güzel bir duygu bu cuma günü hürmetine evlat isteyen herkese nasip etsin Rabbim inşallah 🥲