MNGsy ama sancı yok şuan 39+3 sadece sertlik var ama sertlestikce ağrım oluyor acilmam 1 cm di 39+0 da bu drumda olup doğumu kaç gün sonra yaptınız ilk kizim 40+2 de. Nişanım gediği günün gecesi doğmuştu
MNGsy Birileri bişey desin hala dogurmadim ama karnında şiddetli ağrılı sertlesmeler devam ediyor şuan itibari ile 39+5 oldum 🐈⬛
Miraw MNGsy valla bendede durum aynı 39+1 olduk ne gelen nede giden var tık yok valla artık doğurmak istiyorum benimde 2. Gebeliğim ilki 40 da doğdu suni sancı ile bı sefer kendi sancimla doğurmak istiyorum bakalım hayırlısı
Goktug16 Miraw genelde 2.dogumda o haftalar oluyor ben 2 doğumumda 39+3 haftasında oldu allah kolaylık versin inşallah
Goktug16 Miraw kendi sancın ile daha kolay doğum çabuk ilerliyor ben 7 de gittim sancılı hastaneye 8 de bebeğim oldu
Miraw MNGsy valla benim açıklık ne kadar onuda bilmiyorum bu hafta doktor bakacak işte bakalım hayırlısı
MNGsy Miraw dün ağrıyla gittim düzensiz sancı cikti açıklık hala 1 cm ve bebeğin göbek çevresinin biraz geniş kilolu bir bebek olabileceğini sınırda olduğunu söyledi 41 kadar bekleyecek mis rahim hala çok gerideymis doğum görünmüyor dedi 🥴
Miraw MNGsy ay inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım insan son dönemler çok zorlanıyor dogurayimda rahatyayayim diyoruz valla