Arkadaşlar merhaba ben 19 agustosta beta hcg degerimle gebe kaldigimi ogrendim 25.3 dü.
19/ 25.3
25/ 686.8 di
29/ bugun 1487 cikti. 2 farklı dr gorundum ikiside bu degerle kese gormeyi bekleriz degerin dusuk cikmasi bize dis gebeligi isaret eder 2 gun icinde tekrar kan bakılsın pazartesi ona göre bir yol cizelim dediler… KESE GÖRÜLMEDİ artis ilk 2 araya gore 2.3. Arada cok az dendi artma ihtimali var mı bilmiyorum kafam çok karıştı kanama agri bi sorunum yok yasayan ve normal bir gebelikle devam eden var mi?