gulera Merhaba, şu an takibinde olup veya daha önce Tuğba hanımda doğum yapan var mı aranızda? Hastane nasıl sancı odasına yakınlar alınıyor mu ? Hastanenin içi nasıl yardımcı olur musunuz?
HumaBetul342 gulera Ben ilk kızımı orda ve Tuba hanımda doğurdum şuan ikici kızıma Tuba hanıma takipliyim.Ben sezaryen olmuştum sancı vs durumlarim olmadı ama sancini odanda çekiyorsun (görümcem de oradaydım) odaya girebiliyorsun alttan muayenelerde iceridekileri çıkartıyorlar kontroller yapılıyor eğer daha beklemen gerekiyorsa ziyaretçilerin/ refakatçin tekrar yanına gelebiliyor. Ziyaretçi sayısına veya hangi saatlerde ziyaretcin gelirse gelsin alıyorlar saati veya süresi yok. Hastanenin içi gayet temiz ve muntazam tavsiye ederim
gulera HumaBetul342 çok çok teşekkür ederim ilginiz alakanız için aklımdaki tüm soruları cevapladınız :) o zaman Tuğba hanımdan caymayayım hastanede öyle diyorsanız :)
HumaBetul342 gulera Tuğba hanım çok iyi hem güler yüzlü hem seni strese sokmuyor gayet rahatlatıcı konuşuyor. Benim özel indirim var indirim ile ben 520 ödüyorum onun harici ne kadar bilgim yok ama telefon üzerinden arayıp sorabilirsiniz gitmeden
lalelola gulera Merhaba! Sonunda bu doktora gittin mi? Nasıl biri? Ben de onunla bir randevu almayı düşünüyordum.