Nevagibi hamzaezel daha varmış baya erken yapmışsın canım ama sanki bir kaç kişiden beyaz çizgiyle öğrendim gibi bişiler duydum inşallah seninde öyle olur ama tekrar test yapmakta fayda var
Nevagibi hamzaezel bende de göğüs hassasiyeti cok var bat 5 Eylül ama 2 eylülde test yaparım muhtemelen