Defnevekardesi Merhaba arkadaşlar, 18+2 günlük hamileyim bugün bebek hareketlerini hep kasıklarımda hissediyorum normal midir acaba
twokidsmom 20 haftaligim bende öyle hissediyorum. Normal bence cunku ultrasonda bakarken cihazı hep aşağıda tutuyor doktorum. Daha bebisler yukarı doğru çıkmamış demek
ayse186_ Bende 24+4 haftaligim benimde aynı bebekler son ayına kadar başı yukarı ayaklar aşağı şekilde pozisyon alırmış bu sebeble kaşık kısmına vuruyolar
Defnevekardesi Teşekkür ederim cevaplarınız için içim rahatladı 2 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdim bugünde bebeğin hareketlerini aşağıda hissedince tedirgin oldum