Semrasem ben 12.haftamda bu muhabbeti ettim 16.haftamda bıraktım ve Multivitamine geçtim. Şuan 22 deyim. 16.haftaya kadar omega kullandım. Ben gıda mühendisiyim. İçim rahat etmedi yemediğim için ama 12ye kadar her gün 12den sonra iki günde bir aldım. Ama markasını falan oceandı yani güvenilir bir marka kullandım.