semiii çok şükür rabbime hamdolsun ilerliyoruz büyümeye devam ediyoruz kızlar 😍 bugün 3. Trimestere geçiş yaptık hayırlısıyla. Siz paylaşınca hatırladım eskileri. Kilolu bir hamileyim o sebeple belirtiler hareketleri geç hissetmiştim. Hiç endişe etmeyin biraz daha büyüyünce bebekler hareketleri hissetmeye başladığınız zaman endişeler yarıya düşüyor ❤️ umarım hepimiz sağlıkla , kolaylıkla , zamanında kucağımıza alırız evlatlarımızı. Anın tadını çıkartın . Çok özel çok güzel bir duygu çünkü yaşadığımız 🧿🧿🧿