Mutlulugumm 27+1 haftaligiz hergun duzenli olarak kalp carpintim var ve sol tarafima kesinlikle yatamiyirum bebek tekme atar gibi kalbimde o sekilde nefesimde darlaniuor kolestrolmu acaba oda 310 cıkmış anliyamadim yarin dr gidicem. Benjm gibi olan varmi
Minnoshamis Mutlulugumm Canim benimde oyleydi cok rahatsizdim nefes alamiyo gibi darlaniyordum , doktora gittim sekerim varmis sekeri azalttim cok sukur gecti
peloo Mutlulugumm en ufak bi heyecan ve yorgunlukta kalbim 120 lere çıkıo 🙄 yatınca kalbimin çarpıntısını duyunca daa fazla rahatsız oluorum nefes alamıorum doktorum normal dedi yememe içmeme dikkat ettiğim zamanlar olmuo ama onu farkettim
Askkokuluyavrum Mutlulugumm ben daha 12 haftalığım son 1 haftadır nabzım çok hızlı atıyor tasikardii gibi böyle kalbim ağzımdan çıkacak gibi oluyorum Allahım esirgesin geçmiş olsun size de
Mutlulugumm Samed yok hickirik ayri demek istedigim kalbim oyle bi çarpıyorki pit pit onu ornek olarak soyledim
sydtns Ben 15 haftalık hamileyim iki haftadan beri sürüyor bu çarpıntı. Birkaç adım hızlı yürüsem merdiven çıksam deli gibi çarpıyor eko ekg vs hiçbir sorun çıkmadı ama çok yoruyor. Sola yatıncada aynı şekilde
Ahsen1625 Mutlulugumm Of cnm sorma 15 haftalihin bu ara sklasti iki lokma yesem kalbim agzmda carpiyo rahat yemk yiyemiorum ..kansizlik var ..doktoruma sikayetlerimi soyliycm