Gmzle basak19 evet teşekkür ederim zaten doktorda çok erken yeni hamileliğin dedi o yüzden oltrasonda görünmedi haftaya cuma tekrar gel dedi
Esra-4151 Gmzle banada aynısını yaptı benimde 4+0 da 801 di başka kan vermene gerek yok dedi haftaya gel keseye bakalım dedi karnımdan keseyi çok rahat gördü o yüzden için rahat olsun diğer kontrolde mutlaka gözükücektir
Sevim1902 Gmzle tam olarak aynı gündeyiz sizinle benim beta dün 67,5 geldi maşallah sizin beta çok iyi banada doktr bugün karından baktı bir şey yok tabi normal görünmez😁benim rahim kalınlasması bile görülmedi gerçekten çok stresli yaaa
ozgeccakir Benim 4+1 de 2575 idi şuan 4+5 oldum ultrasonda görünür mü ? Salı günü gitmeyi düşünüyorum. O zamana kadar ne olur acaba ya alttan muayene istemiyorum