Merhaba, uygulamaya göre 6+5’teyim. Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktorum kesenin şeklinin bozuk olduğunu, girintili çıkıntılı olduğunu söyledi. Aklımda soru işaretleri var, haftaya yine gel dedi. Önceki bebeğimi de 6+5’te kalp atışı durarak kaybetmiş, kürtaj olmuştum. Kesenin büyüklüğü iyiymiş. Yolk ve sac da görünüyormuş. Ama yine de doktorun muallaktayım demesi beni çok korkuttu. 1 hafta nasıl bekleyeceğimi bilmiyorum. Böyle bir durum başına gelen var mı?