Kizimiza kavustukk sonunda ☺ 40+3 de kizimiz kontrol icin geldik sabah hafif hafif agrilarim vardi esimde son zamanlar diye benimle geldi hastaneye sabah kahvalti yaptik ama kizim hareketlerini hissetmedim doktorumun yanina girdigimde acilmamin olmadiginu soyledi bende bebegin hareketlerini hissetmedigimi soyledigimde ultrasondan bakti doktorum da 2 kere bakmasina ragmen kalp atisini bulamadi 3.defa baktiginda bulduk ve dinledik kalp atisini doktor esimi icero cagirdi ve sezeryana almam gerekiyor dedi sebeplerini anlatti falan esimde Kabul etti once tahliler falan yapildi oksijen takildi nstde de kalp atislari yavaslayinca hemen ameliyata alindim 10.25 De kizim dogdu ve muayneye alindi bende 11 gibi uyandim yarim saat bekledikten sonra odama ciktim geldigimde kizim agliyordu deli gibi sonra yataga alindim agri kesici falan kizimi emzirdim gayet iyiyiz simdi hafif agrilar disinda hersey normal sukur