Bi tane kızım var üç yaşına girecek ikinci hamilelegimdeyim üç aylık. Bi yakınımdan duydum diyor ki hem şimdiki çocuğuna hem de karnindakine yardım başvurusu yapsana veriyorlar diyor ben daha önce denedim 25 yılı için çocuk canlı doğmadan başvuru yapılamıyor bilgisi olan var mı hamile yardımı falan yazıyor google dan baktığımda bunun gibi yardım alanlar bilgisi olanlar var mı bizi de bilgilendirin başvuru yapalım