Kızlar merhaba.çarşamba doktora gittiğimde kese oluşmuş haftaya gel kalp atışı için dedi doktor.6hafta sınırında dedi gebeliğim için de. Dünkü beta değerimde >10000 yazıyo. 6haftada 10bin üzeri değer çoğul gebelik ihtimali olur mu bilgisi olan yazabilir mi.hepimiz sağlıklı bi şekilde alalım yavrularımızı kucağımıza 🥹🙏🏻