birLinaaannesi96 13+3 haftadayız kızımı 11. Haftada görmüştük devlete gidiyoruz halen daha tahmin bile yapmadılar 😴 İçine doğan,anlayan,tahmin etmek isteyen çıkar mı acaba? 🙏🏻🥲🥲
birLinaaannesi96 valeriaa_ benimde içimden kız geçiyor ama erkek olsa fena da olmaz kafasına giriyorum bazen🤣
birLinaaannesi96 Ebru0 hiç olmadı bir kerelik giderim bende bir zararı yok sonuçta görünmüş olurum 🥲 çok teşekkür ederim 🙏🏻
birLinaaannesi96 melektryk teşekkür ederim 😌🙏🏻 Kalbimde erkek olacağı vardı ama kız gibi hissediyorum bende artık hayırlısı sağlıkla gelsin inşallah 🥹
Rabia-c birLinaaannesi96 13 hafta cinsiyet için erken aslında yani kesin sonuç için 17 18. Haftaları beklemek lazım diyolar ben 23 haftalık hamileyim hala öğrenemedim düşün bebek göstermiyor bir türlü
Huzurunsesi3 Rabia-c yok daha neler 12 haftada kessin. Öğrenen çok var bende 13 14 haftada ilkini öğrenmiştim şuan 12 haftalik geleyim tekrar devlet söylemezse mecbur özele gidecem