damlasimseek1 39+5im sancım henüz yok sadece ara ara kasık ağrısı yaşıyorum. Durduk yere ishal oldum sizce doğum belirtisi mi🥹
visnelicheescake damlasimseek1 Evet ishal kusma vs bunlar belirtidir tabiki birden olmaz ama tahmin yumusadigi ve yavaş yavaş acilman olacağı içindir benim de öyleydi çünkü
valeriaa_ damlasimseek1 yani ben de tam 38 hafta içindeyken ishal olmuştm çok saçma geldi bana ama diğer 2 hamilekte de olunca ishal doğum belirtisi diye teşhisi koydum kendime 😃😃
damlasimseek1 visnelicheescake geç olsun da güç olmasın yediklerime de dikkat ediyorum çünkü ishal olmam için midemi bozmam lazım kolay kolay ishal olmam💆🏻♀️endişelendim