Sevim1902 İlaç yazdırmak için devlet hastansine gttm .karından ultrsn yaptı doktor ama rahimde kalınlasma yok dedi strese grdim 🥲özeldeki doktruma daha gitmedim.çok erken oldgu için olablr mi ? Yaşayan var mı ?
Lavinyam06 Sevim1902 canım gebe kalmana sevindim :) Kaç mm ölçüldü rahim kalınlığın sen Histereskopi olmadın mı doktorun normalde Estrofem vermeliydi her ihtimale karşı
ozge0mom Sevim1902 ben de 4 haftalıkken gitmiştim rahim duvarım kalınlaşmadı diye devlet umutsuz konuşmuştu sonra özele gittim beta hcg takibi yaptılar çok şükür bir sıkıntı olmadı sonra kese de göründü zaten
Sevim1902 Lavinyam06 çok teşekkür ederim hiç ölçüyü söylemedi doktorun takip eder dedi.madem öyle hiç muayne etme yani telaş ettrdi beni kaç dedim söylemedi artk doktoruma gdnce bakar 🤲
Sevim1902 Lavinyam06 yarın tekrar kan verp sonucu atıcam onu da sorcam gebelk kaybı olanlar progstn verılıyor sanki unuttu galiba😅
neslihanataizi Sevim1902 benimde düşüğüm olmuştu 7 haftalık sonrasında dr a sordum bu ilacı gidişatta sıkıntı olana kadar gerek yokmuş
Lavinyam06 Sevim1902 bence vermeliydi düşük öykün var ve Histereskopi geçirmiştin ve rahim ince diyip göndermesi de enteresan yani Sonuçta ortada bir gebelik var
Lavinyam06 neslihanataizi ama her hasta kendine öz farklıdır bu arkadaş 2 defa Histereskopi oldu ve rahim işlem gördüğü için ince kalabiliyor ona tedbiren bir ilaç vermeliydi sonuçta ince oluşu da bir düşük tehdidi
Sevim1902 Lavinyam06 benim doktrma daha gitmedim ki devlet hastanesne gttm dün oksapar rapor yaplması için kendi doktrn daha iyi bilir dedi
Sevim1902 Lavinyam06 evet haklısınız 4 kürtajım var 🥲rahim ince olsa soncta hic gebelk olmusmaz dye düşünyrm .kontrlde hep gayt güzl cıkıyordu kalınlık sorunu olmadı incelmedi yani .hatta histeroskopiden önce çok çok inceydi düzeldi
neslihanataizi Lavinyam06 hmm gördüğü işlemleri bilmiyorum aynn doğrudur mutlaka dr a söyle o zaman canım bazıları aşırı sorumsuz.
Lavinyam06 Sevim1902 inşallah sağlıkla ilerler canım sen vakit kaybetmeden bence kendi doktoruna git ve kan sulandırıcıyı da yazdır
Sevim1902 Lavinyam06 kan sulandırıcıya başladım raporm oldu çok şükür doktor randvu verickms randevsz almıyor çok yogun🥲
Lavinyam06 Sevim1902 yaaa kıyamam üzülme lütfen inşallah rabbim tekrardan nasip eder :( ama rahmin ince demesinde zaten vardı bir problem çünkü düşük tehdidi bu keşke progestan vs bişey verselerdi başında ama böylesi hayırlıymış demekki 🥺