Nz1 Bir haftalık bebeğimin guatrı yüksek çıktı. Hamileliğimde levotiron kullanmıştım. Gebelikte 2,5 olması gereken değer bende 3,2 çıkmıştı. Bu yüzden bebeğimin guatrı yüksek çıkmış olabilir mi? Acaba ilacı hiç kullanmasa mıydım
ValideSultan Nz1 bu çok önemli bir konu ciddi zeka geriliği sebebi acil doktora gidin ve vereceği ilaca başlayın