Bugün 39. Haftamızın ilk günü. Bir erkek bebek bekliyorum. Ama gelmeye niyeti yok gibi. Karnım düşmedi bebek hâlâ yukarıda. Yalancı sancım vs de yok. Her şey öyle normal ki baya tüm işlerimi vs. Yapıyorum. Şimdi sizlere sorum, bir anda her şey olabilir mi yani bir anda sancı başlar mı ? Bir anda suyum gelir mi ? Eğer bu haftadan sonrada hiç bir belirti falan olmazsa beni neler bekler ? Yardımcı olur musunuz 🤦🏻♀️