Kubra998 Kızlar doktorum istomosel yani sezaryen yerinde sıkıntı olduğunu polipe benzer yapı olduğunu ameliyat edeceğini söyledi aranızda olan varmi nasil ilerledi ve sonraki gebelikte nasil oldu
Cimcime30 Kubra998 ben ayın18ınde oldum cnm bır sorun yok yanı ılk adetımde gıdıcem bebek ıcın tedavıye baslıcak
kocamaduru Kubra998 rahimde polip olduğu için histereskopi oldum çocuğum yoktu olduğum zaman biraz ağrı olmuştu kendime gelince adet ağrıları gibi sonra geçmişti
Cimcime30 Kubra998 uzun kanamam ve ara kanamalarım oluyordu gebelıge engel dedı doktor aldı çok şükür bakalım bundan sonrası nasıl olur
Kubra998 Cimcime30 benimde uzayan adet kanamalarım var 14 güne kadar uzuyordu şimdi 10 güne kadar sürüyor siz nerde yaptınız devlet hastanesi mi özel mi
Kubra998 Cimcime30 ücretler ne kadardı bende özele gidecem normalde üniversite de doktorum ama ben yapmam normal uzman yapar dedi bende istemedim
Bisaderuya Ben Nisan ayında oldum 30 dk falan sürdü basit bi işlem zaten anestezi alıyorsun ne ara oldu bitti anlamıyorsun hastanede ağrım oldu ağrı kesici yaptılar bir daha ağrı kesici bile kullanmadım aynı gün ikindin çıktım