damlaltunel 7 haftalık hamileyim kanamam oldu doktorum da bir sıkıntı yok dedi kontroller iyi geçti progestan verdi ama 3 gündür de lekelenmem geçmedi korkuyorum ya böyle kanaması olan var mı ?
hakkah24 damlaltunel evet aynı haftada hatta baya çok kanamam olmuştu fitili kullanın içinizi ferah tutun tutunma yerleşme kanaması oluyor genelde bir de kendinizi yormayın