Kızlar yemek yediğim an çarpıntım başlıyor tansiyonum çıkıyor saat kaç olursa olsun napıca ben bu 30. Hafta kafa göz girişti bana her türlü problemim var saysam göz titremesinden mide yanmasına çarpıntıya kadar..😖 var mı çözümü olan yada normal mi ya hiç geçmeyecek gibi korkuyorum nabzım şuan 101 oldu daha yükseğinide gördüm