PapatiA Kızlar önceki posttan görmezsiniz diye tekrar açtım evde dün test yapmıştım çok silik çıktı bu sabah kana gittim sonuç 71 yazıyor bu durumda ne oluyor adete şuan 2 gün var doktora birazdan gitcem
_mom01 PapatiA bence gebelik var geç döllenme olmuş olabilir, artık sizin iki güne bir kan verip betayı takip etmeniz gerekiyor iki güne bir iki katı düzenli artış olmuş ise eğer hamilesinizdir.
Sss1947 PapatiA 2 gün sonra da artmış olursa çok güzel 🌸 saat kaçta verdin canım sen kanı benim hala çıkmadı herhalde pazartesi anca :)
[silindi] PapatiA gayet iyi bi sonuç adet gecikmeden daha kanda 70 çıkmış bence hamilesin yani kan için bekle geciksin 1 hafta sonra tekrar verirsin sonrada keseyi görmeye gidersin 1000 üzeriyse
16burcak Dün kan verdim 3 gün adetim gecikti beta hcg 4.0 çıktı hamilemiyim acaba diycem bugün adet oldum
PapatiA Simsimsem ben normal kan sayımıda istedim onlarda çıkmış az yada çok çıkan değerler var onları göstericem belki ilaç felan berırse diye
PapatiA Simsimsem anladm canım yok onun biliyorum belki ilaç felan verir bi baksın sonuca diye gidicem