busenaz689 Bugün sezeryan ile doğum yaptım bebişimi göremeden yoğun bakıma aldılar bol bol dua edermisiniz nolur ❤️ ( Eski hesabıma giriş yapamıyorum yeni açtım bu konuda da yardıma ihtiyacım var)
petronix busenaz689 Geçmiş olsun canım inşallah biran önce sağ salim kucağına da alırsın 🙏 kaç saat önce sezeryan oldun?
busenaz689 Yazmelegi_ Solunum sıkıntısı var dediler oksijenlenmesi azmış yarın tekrar bakacağız dedi. Süt istediler onu sağdım koklayamadim yavrumu ya iyi olsun da keşke beklerim😢❤️
busenaz689 petronix sabah 10.29 da kızım dünyaya geldi❤️ inşallah sağ salim kavuşuruz öpüp koklayamadim goremedim
ylnydgd Kaç haftalık doğdu? Neden olmuş ki bu? Sağ salim çıkacaktır onlar bizden daha güçlüler siz stres yapmayın ki sütünüz olsun en çok ona ihtiyacı var 🙏
busenaz689 ylnydgd 38+2′de doğdu ilki de sezeryandı planlıydı. Doktoruuyla görüştük genelde sezeryala doğan bebeklerde daha sık karşılaşıyoruz dedi solunumunda sıkıntı var dedi. Az önce geldi daha iyiye gidiyor yarın kan alacağız enfeksiyon vs yoksa çıkarabiliriz dedi inşallah değerleri güzel gelir de alırım kızımı kucağıma 😢
busenaz689 Yazmelegi_ Çok şükür iyiyim doktorumuz yarın makineden ayırırız kan sonuçları güzel olursa çıkarırız dedi inşallah kan değerleri güzel gelir 🥹
Onu_beklerken busenaz689 inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bi sıkıntı çıkmaz gönlünüzü ferah tutun
ylnydgd busenaz689 hemencik iyileşsin premses ♥️♥️ kızlar çok daha dayanıklı annesi. 30 haftalık doğum yaptı kuzenimin eşi 1200 gramdı topaç gibi oldu 1,5 yaşında. Senin premses çok hızlı toplayacaktır inşallah 🙏
busenaz689 ylnydgd oyy maşallah ❤️ Ayağa kaldirmadilar daha kalksam da görmeye gitsem sabırsızlanıyorum