Kızlar 5+2 haftalık hamilryim peçeteye silince çok az kahverengi akıntı geldi iki defa oldu bu doktoruma sormuştum normal eski kan o dedi herhangi ilaç vermedi acile gittim acıldeki doktor da normal herhangi bir kanama alanı yok ilaç kullanmana da gerek yok dedi başına gelenler siz ilaç kullandınız mı normalmidir içimi ferah tutmalımıyım