motherqueen bilmiyorum ama pahalıdır bence orası pahalı diye biliyorum hangi doktoru düşünüyosunuz geçen sene sadece kan grubu öğrenmek için 350 tl istemişler yengemden forum yaşamda 100 tl iymiş aynı dönem yani o şekilde kıyaslanırsa sigortalı fiyat.