Mucizem_63 22+4 haftalık bebeğim dünden belli hareketini net hissedemedim çok derin bir his var bagrsakmi bebekmi ayırt edemiyorummm😭😭
Zelis_ozdrgn Mucizem_63 Normaldir canım ben de aynı haftalardayım bazen hissetmiyorum bazen az hissediyorum bazen de çok hissediyorum bir gün hissetmediğimde oluyor uyuyolar sürekli şu an sık sık hissetmezsin zaten
ppmerlina Mucizem_63 20.haftalarda bi hissedersin bi hissetmezsin çok normal bitanem. Hele ki göbek bölgen yağlıysa daha az hissedersin. Çok şükür iyiymiş bak 😇
Yenibirannee Mucizem_63 ben günlük olarak 26. haftadan sonra hissetmeye başladım o haftalarda çor normal 🌸
[silindi] O haftalarda her gün düzenli hissedilmeyebiliyor ben de öyleydim ama içiniz rahatlasın diye bi doktora gidip kalp atışlarını dinleyebilirsiniz
Mucizem_63 Zelis_ozdrgn çok korktum ama sürekli hissettiğim için telaş yaptım çok şükür bir sorun yokmuş
Kukoss Mucizem_63 aa sizin orda yok demekki beni ozellikle aradilar dinleme icin gittim kucuk bi cihazla baktilar
Mucizem_63 ppmerlina teşekkür ederim aslında çok zayıfım kiloda almadım 50 den hamile kaldım 53 kiloyum 😊