Gulfesa Merhaba hanımlar gebeliğimin 13.haftasındayım. Sık sık tansiyon düşüklüğü yaşıyorum 8/5, 8/6 oluyor. Doktorum günlük bir tane Türk kahvesi içebileceğimi söyledi fakat işe yaramadı Böyle birşey yaşayıp çözüm bulabilen var mı acaba?
Sedef21 Gulfesa aç kalmamaya çalışın çok düştüğü zaman tuzlu ayran ve zeytin tüketiyorum iyi geliyor bana
maryyyt Benimde sizin gibi değil ama yinede hafif düşük çıkıyor doktorum yüksek çıkmasında olsun demişti