Bende kullanıyorum nerdeyse 9. Haftadan beridir. Nefrolojide takipli gidiyorum. 1 doz ile başladım sonra yükseldi. Bir de ölçümlerinizi nasıl yapıyorsunuz? Bana ölçüm yapacağın zaman 10 dk dinlenmiş ol öyle ölç dedi doktor. Eğer dinlenmeden ölçersem zaten yüksek çıkıyor 13-14 büyük, 10-11 küçük bazı zamanlarda dahada yüksek oluyordu zaten panik hastasıyım anksiyetem var sağlık konusunda iyice heyecan korku yapıp yükseltiyordum. Zaten tansiyon aletine karşı bir fobim vardı hep otomatik yüksek çıkıyordu korkuyordum. Şimdi o fobimi yendim ama dinlenmeden ölçersem yüksek çıkıyor zaten hamilelik döneminde zor nefes alma nefes nefese kalma gibi durumlar oluyor bunlar bende tansiyon değerinide etkiliyor hep. Ama alfamet güzel dengeliyor çoğu kişide böyle dönüşler görmüştüm. Doktor veriyosa vardır bir bildiği