SevgibiR Sevdaliza Caglacagla Duyguxx kızlar bı bakin sarımsağı ikiye böldüm iki kaşıma da sürdüm simdi yıkamadim öle mi oluyor 😂 öle dilse yıkım gelim 🙄
Sevdaliza SevgibiR evet canım bıçak kullanma sakın sarımsağı keserken dişinle bölüver bişey olmaz 😂 kaşının ters yönüne sür bekle canım aklına geldikçe sür böyle ama unutma ters yöne doğru sür 🦋🦋🦋
Caglacagla SevgibiR aynen cnm arkadaş cevaplamış bi çoğunu :) alerji yapacağı bi durum yok çok hafif yanma yapar o da etkili olduğunu gösteriyor zAten sür bir kaç saat kalsın cnm aynen kesmeden sür daha sonra suyunu sür kesip cidden faydası oluyor
Duyguxx SevgibiR öyle canım gece yatmadan önce sürüp sabah kalkınca yıkıyorsun oda etkili bi yöntem onuda denedim😂
SevgibiR Sevdaliza TM kaç dk dursun ne zaman yıkayım bıçak kullandim bidaha bicaksiz yaparim 🙄 bakalım. İşe yarar inş la eskiden ne güzel kalindi kaslarım şimdi ince oldu çok üzülüyorum
Sevdaliza SevgibiR yıkama canım kalsın öyle eğer kaşıntı yaparsa yıka orasını ama sarımsağı aklına geldikçe sür günde 3-4 defa felan tabi rahatsız olmazsan
SevgibiR Sevdaliza haha kocam gelmeden yıkarım parfümlenirim iyy dicek ne biçim pis kokuyon 😬😬 sen denemis miydin
Sevdaliza SevgibiR hehh öyle yap en iyisi benim tüylerim çok seyrek ve kaşlarımı aldırdığımda 1 ayda zor çıkar bende bile etki ettiyse sende eder canım 😂😂