Merhaba kızlar dün doktora gittim 32 hafta 6 günlük gebeyim . Bebeğim 1733 kilo gelişim geriliği var dedi . Pazar günü akciğer iğnesini vurdurmam gerektiğini söyledi . Bu durumu yaşayan var mı . Ya da bilgisi olan . Tekrar ilerleme kaydeder mi bir sorun olur mu