gebebirhem 11 haftalık hamileyim ara ara karnımın sağ tarafı sızlıyor gibi bi ağrım var acaba normal mi yaşayan var mı?
Zelis_ozdrgn gebebirhem Normal canım bu haftalarda yavaş yavaş büyüdüğü için sağ tarafta Sol tarafta belki alt kasıkta bile ağrın olabilir benimkide çok vardı hala var yani normaldir
Zelis_ozdrgn gebebirhem 23 haftalık olduk canım benim de o haftalarda korkum vardı sizin gibiydim ama geçiyor hiç korkmaya gerek yok💕