Gzde_defne canım bende 14. Haftanın başında net şekilde sabah kahvaltılardan sonra hissediyodum evet bazen bağırsak hareketi olabiliyor ama düzenli şekilde devam edince gğnden güne anlıypsun ben şu an 23. Haftadayım 15+6da muayenede doktor oynaşma hissediyor musun demişti evet demiştim gayet normal hissedilebilir demişti bende çok şaşırdım bu kadar erken hissetmeme hatta bi postta bi bayanla tartışmıştık ısrarla hissedemezsiniz bağırsak o demişti 😅