duyguibo344_ tucelilaylom55 bugün gıttım 7+4 fılan olmuşumdur dıye 6+4 olduğunu ogrendım pcosta genellikle herkes aynı durumu yasıyormus haftaya tekrsr gıdıcem bebegı fılan görebildnmı
Seross10 duyguibo344_ iki bebegimde geç dollenmeydi 11 hafta civarı normal haftalarını yakaladılar 2 hafta fark vardi en başta ama gelişmelerinde sorun olmadi