Gokturkmom_ Hormon değişiklikleriyle cilt kuruyabilir. Günde 2 kez nemlendirici kullanmak cildinizi yumuşak tutar.🧖🏻♀️💆🏻♀️🧘🏻♀️Ben bio oil,kakao özü yağı kremini ve Hindistan cevizi yağını dönüşümlü olarak kullandım. 12.haftamda dönüşümlü olarak kullanmaya başladım başlarda bir kez sürmek yetiyordu ,karnım büyüdükçe günde 2 kez ,son zamanlarda cildim kuduruçka nemlendirdim ve 0 çatlak ile doğum yaptım 😊🙂↔️🩷 Siz hangi nemlendiriciyi tercih ediyorsunuz? Günde kaç defa kullanıyorsunuz? https://www.mutluanneleriz.com/hamilelikte-yaz-aylarinda-cilt-bakimi-nasil-olmali/ blog yazımızı inceleyebilirsiniz 😍
erikarpuz Gokturkmom_ cildim hiç bu kadarı kurumamıştı bioderma atoderm kullanıyorum çenemde egzama olustu onu bile geçirdi 🥹
Gokturkmom_ erikarpuz Atoderm çok iyi gerçekten 😊 bebeğim içinde banyo sonrasında ara ara kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor.
Gokturkmom_ Accountant Genetikle de alakalı olabilir.Aslında benimde çatlamaya müsait bi vücudum var bi ara sık kilo alıp verdiğimden bacaklarımda çatlaklar var çatlarım diye düşünüyordum ama çatlamadığıma şaşırdım 🫣
Deletedmom_290 Gokturkmom_ ben hamılelıkten öncede hamıleykende aynı sekılde devam edıyorum Temizleme köpüğü Peeling Serum Nem atomu Güneş kremı