Yasminnnnn Morrinah Yani birakman gerikirdi şimdiye kadar doktora hatirlatsaydin bende kullanıyordum hamileligimde 35 e kadar kullandım 35 de bıraktım 37 de sezeryan oldu
Minikeller38 yasarceyda12 onu bende biliyorum aspirini kesince öncesi 2 kalp durması yaşadığım için iğne tek yetersiz gelirmi siye tereddüt ettim. 32 de kesti aspirini 3 haftadır içmiyorum sadece iğne günlük alıyorum. Oda yeterli dedi doktorum.