Tomriscvn Kızlar merhaba ben glifor kullanıyorum.Şuanda gebelik planlıyoruz dahiliye doktoru içebilirsin bir sorun olmaz dedi.Ama tedirginim gebelik oluşursa bebeğe bir zararı olur mu.Glifor içerken gebe kalan oldu mu nasıl bir yol izlediniz.
devriminmujdesi Tomriscvn vallahi sabah aklımdaki soruyu sormuşsun.Nedense içimde bu ay hamile olacakmışım gibi bi hissim var.Diaformin kullanıyorum(gliforun farklı versiyonu) günde iki tane doktor hamile kaldığın an kesinlikle bırak diye ciddi ciddi uyardı beni Ben içimde hissiyat olduğu için korkudan içemiyorum haftalardır🥲
Tomriscvn devriminmujdesi Başka doktorlara sordum hamileliğini öğrenene kadar kullan hatta hamile kalmanı kolaylaştırır dedi 🤣
devriminmujdesi Tomriscvn kilo verimini sağladığı ve şeker yeme isteğini azalttığı için hamileliği kolaylaştırıyor olabilir Pcos hastaları için en önemli tedavi kilo vermek çünkü
kubracyln Tomriscvn hamile kaldığınız anda bırakmanız gerekir doktorum o şekilde söyledi gebelik olduğunu öğrenince bıraktım ilacı
yesildeniz_ Tomriscvn hamile kalmak isteyenlere şeker hastası olmasa bile doktorlar veriyor yumurta kalitesi için. Ama hamile kaldıktan sonra zararı var mıdır bilmiyorum. Googlede glifor gebelik kategorisi yazıp bakın. B grubuysa kullanabilirsiniz