Demetdaghan Merhaba arkadaşlar son adet tarihime göre 6+1 de gebeyim ama doktorumuz gec döllenme olmuş dedi 5+5 olarak düşün dedi bunu yasayan varmı
Sumeye Demetdaghan evet bende aynısını yaşadım hatta ilk hastaneye gittiğimde kese yoktu görünmiyordu 10 gün sonra tekrar gittiğimde yeni yerleşmişti kese göründü
Crnarz Demetdaghan benimde iki hafta geç döllenme takılma bu tarz şeylere şuan 31+6 olduk çok şükür bir sıkıntımız yok ☺️
Fidansvnccm Demetdaghan evet benimde oyle olmuss kanda baktirdigimda 5 haftalikti 117 cikmisti hcg ama snra doktorum soyledi gec dollenme olmus korkulck bisy degil demisti.
Utkum Demetdaghan benim de öyle ilkinde de şimdi de 2 haft geriden geliyor hiç takılma önemli olan gebeliğin sağlıklı ilerlemesi hem birkaç günmüş
Tombikis96 Demetdaghan benimde aynı canım 1 hafta geriden geliyor ama çok şükür bi sıkıntımız yok takılma ☺