Pembenur Deletedmom_8793 benimde 8+6 Nasıl Geçiyor Ne Hissediyorsunuz Ben Şuan Pek Bişey Hissetmiyorum Bel Ağrısı Dışında Sizde Öyle misiniz Acaba ?
Pembenur Deletedmom_8793 anladım çok geçmiş olsun baya zor geçiyor sizinki ben şanslı hamilelerdenim galiba arada mide bulantım kusmam Oluyor onun dışında rahatım
Deletedmom_8793 Pembenur ay çok şükür benim ilk gebeliğim de zordu buda öyle Rabbim selametle kucağımıza almayı nasip etsin
haticenuralpman valeriaa_ hayırlısı inşallah Bir Kızım var Birde Oğlum Olmasını İstiyorum.Neye Göre Kız Dediniz