Kızlar Allah aşkına bi bakın adet tarihime göre 8+1 haftalık gebeyim bugün gittiğim de normal bakıp göremedi bebeği alttan muayene etti bebeğin eşi oluşmuş dedi. Ben sordum bu haftaya kadar bebek oluşması gerekmiyor muydu diye bebeğin eşi oluşmuş inşallah bebek de oluşur dedi. Bunu yaşayan oldu mu? Devlet doktorları o kadar ilgisiz ki anlatamam