Doktorunuza danışmanızı öneririm gebelikte yüksek tansiyon istenmeyen bir durum doktorunuz gerekli tahlilleri isteyecektir 24 saatlik idrar toplayıp protein kaçağı var mı yok mu onu kontrol eder duruma göre gerekli tedaviye başlar.
Gebelikte tansiyon sorunu yaşayan bu sebepten bir bebeğini kaybedip diğerini erken doğumla kucağına alan anne olarak söylüyorum ihmale gelmez ☺️
Hamilelikte tansiyon 12/8 sınır 13/9 üstü yüksek kabul ediliyor duruma göre ilaç başlıyorlar 🌸