Kızlar 35+3 deyim dün kan testi yapıldı doktora sormayı unuttum chatgbtye yükledim vitamin depolarının iyi olduğunu son ayda kullanmanı gerektirecek durum olmadığını söyledi sizce son ayda Elenatal kullanılmasa bir sorun olur mu ekstradan demir ve magnezyum kullanıyorum?