İlk haftalarda gaz şişkinliği oluyor ama sonraki haftalarda o şişkinlik iniyor bu sefer gerçek bebek göbeği çıkıyor benim 6. Ayda evde kendim görebilecek kadar çıktı yani üstüme salaş bol şeyler giydiğimde dışarda belli olmuyordu 7. Ayda artık dışardan da belli olacak şekilde bebek göbüşü çıktı 😅 İlk gebelikse çıkması uzun sürüyor ben 44 kilo ile hamile kalmama rağmen bu kadar sürdü 😅