myangelson Papatya-18 normal hamileliğim ilk zamanlari aşırı şiddetli olmadığı sürece bel kasik ağrıları normal sayılıyor. Ama herhangi bir lekelenme vs olursa doktora gidin
Busraaaakkk Papatya-18 9.haftaya kadar adet olacakmışsın gibi bel ve kasık ağrıları hiç geçmiyor ilerleyen haftalarda geçiyor
Busraaaakkk Papatya-18 Çok normal canım bende de oluyordu hatta regl mi olacağım acaba diye korkuyordum
Papatya-18 Busraaaakkk simdi ağrıyor belim yanıyor sanki belim bide yastığın üzerine koydum bacaklarımı uzandım bi