Kızlar ikinci sezeryanda ayni yerden kesildiği için ilke olduğu kadar agri vs olmuyor diyor arkadaşlarım doğru mu? İlk yürüme de ilki gibi olmadı deniliyor biraz rahatlattı bu beni.. ilkinde çok acil oldu her şey pek anlayamadım ama sonradan ağrısını çok çektim