Ecem_P Size çok samimi bişey söylicem, o kesiyi o an siz kendiniz istiyorsunuz zaten bebek gelsin diye belkide yorgunluktan bilemiyorum ama şimdi ebelerle alakalı genelleme yapmakta cok doğru olmayabilir bendekiler baya beklettiler beni sancı cekmemi falan acılmamın daha iyi olmasını, inşallah sizede öyle denk gelir. Acıkcası ben hiç hissetmiyorum şuan alt tarafta kesiymiş dikişmiş falan bişey 5.günündeyim hiç acı yok korkmayın herkeste gercekten aynı olmuyor. Sancılarınızı evde yaşayıp alıştığınızda yönetmeyi öğrenebilirseniz o an aynı şeyi hastanedede yapbilirsiniz bende devlette yaptım, bir avazda hızlı ve huzurla olsun doğumunuz inşallah 🥹