ipekmom_ Kızım 2.5 yaşında sabah topa basıp yüz üstü düştü ve üst dişleri alt dudağa girdi çok fena yarıldı, hastaneye gidecek bi durum yok ama evde uygulayacak bi yol varmıdır önerilerineze ihtiyacım var
Burnosunn_annesi ipekmom_ geçmiş olsun canım Çok kötü olmuş keşke doktora gidebilsem yara ağzı bayağı açık mikrop falan iltihaplanır
Miniginannesiiii1111 ipekmom_ geçmiş olsun ama dişlik mi en azından öğrenirdiniz yara açık duruyor biraz
edabolukbasi3- ipekmom_ uuuiyyy çok geçmiş olsun bişey yapmazlar galiba buna ya pekmez varsa pekmez sür iyi gelir derler hep
ipekmom_ Burnosunn_annesi eşim babası ameliyat oldu onun yanında bende hamileyim hastane biraz uzak gidecek durumda değilim olmadı bi eczaneye gidip sorayım krem falan verir belki çok sağol 🫶🏻
Muallim3 Mikrop kapmasına karşı evde iyot/lugol varsa bir pamuğa sürüp yaraya sürebilirsiniz. O kendi geçer zaten.