yenigelmedimgerigeldim07 Arkadaşlar ben geçen hafta boş keselikten kürtaj oldum, bug0n kontrole gittim ancak pıhtı birikmiş bunu almamız lazım dedi, tekrar mı ameliyat olcam dedim hayır burda alıyoruz ama ağrılı bi işlem tok gel dedi. Başına gelen var mı? Nasıl oluyo ?
misafir4578 yenigelmedimgerigeldim07 Bilmiyorum üstte kalsın diye yazıyorum ama Uyusturmadan direk yapcak anlaşılan imkanın varsa özele git bence travma üstüne travma yaşama 🙄 zaten boş gebelik üstüne kürtaj seni çok yipratmistir
yenigelmedimgerigeldim07 misafir4578 özel 33 bin küsür para istedi mecbur devlete gittim, saat iki de gel dedi şu an korkudan nefes alamıyorum nerdeyse
YyyyYasemin yenigelmedimgerigeldim07 çok geçmiş olsun yinede istersen bi uyuşturmalarını felan işte belki yaparlar
misafir4578 yenigelmedimgerigeldim07 Çok geçmiş olsun şimdiden umarım korktuğumuz gibi olmaz çok daha konforlu geçer inşallah siz yalnız gitmeyin yinede bir arkadasiniz akrabaniz olsun yanınızda
yenigelmedimgerigeldim07 misafir4578 çok teşekkür ederim, eve geldim şimdi 2 - 3 dk falan sürdü. Vajinada değil ama karnımda fena ağrı hissettim. Adet sancısından çok daha fazla bi ağrı. Şimdi iyiyim ama çok şükür
misafir4578 yenigelmedimgerigeldim07 Çok iyi korktuğumuz gibi olmamış dinlenin bol bol tekrra gevmis olsun 💐