bsrbrkysr184_ Kızlar içimde küçük bi vampiş var sanki özellikle sabahları bayılacak gibi oluyorum acıkınca yemem gerekiyor yoksa midem bulunmaya başlıyor baygınlık geliyor sizde de var mı böyle durumlar “10haftalığız 😅”
zclk bsrbrkysr184_ evet canım ben de 10+6′dayım içimde minik bi canavar var resmen gün içinde az az sık sık yiyorum ona rağmen akşam yemeğine eşimi bekleyemeden yemek zorunda kalıyorum bebiş asla müsade etmiyor☺️
Cicilininkini bsrbrkysr184_ ayy o cok kotü şükür atlattım o günleri açlıga hiç gelmiyor eger gec yersen yedigin burnundan geliyor tüm günün kalitesini düşürüyor resmen 14.haftama giriyorum düzeltik birazda olsa
bsrbrkysr184_ zclk benim de aynı akşamı bekleyemiyorum 😆 kızımda hiç böyle olmamıştım şaşırtıcı bi şekilde 🫠
bsrbrkysr184_ Cicilininkini gerçekten benim de öyle inşallah geçer biran önce bütün gün mide bulantısı tuhaflık kötü bir gün 🫢